jueves, 17 de diciembre de 2009

Adornos 4 y 5 recibidos! / Ornaments 4 & 5 received!

Y siguen llegando! He recibido dos más.
And they keep arriving! I've received two more.

El primero me lo envía Jen de Glasgow y es una adorable y blandita matrioska acompañada de una tarjeta con el típico Terrier escocés. ¡Me encanta! Es una preciosidad!!
The first one is from Jen (Glasgow) and it's a wonderful and softie matryoshka together with a nice card with the typical Scottish Terrier. I love it! It's really beautiful!!



El segundo es una original estrella de patchwork que me envía Clarisa. Me gusta mucho la combinación de telas que ha utilizado, todas muy navideñas. Quedará preciosa en el árbol!!
The second one is an original patchwork star sent by Clarisa. I like a lot the Christmas fabrics she has used. It will look wonderful on the tree!!

Muchísimas gracias a las dos!!! Me encantan!!
Thank you very much!!! I love them!!

5 comentarios:

A Time for Stitching dijo...

These ornaments are great. They'll look great on any tree! Hope you have a great Christmas. Teresa x

Gabrielle dijo...

These little gifts all are so sweet! I love the doll ornament!

Liz dijo...

El resultado final tiene que ser espectacular...

Besos

Unknown dijo...

besotes grandes !!!

enterrement de vie de célibataire Paris dijo...

J'adore tout ce que tu fais...

Julia

Quizás también te interese:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...